Mobile Banking pentru afacerea ta
Un drum scurt spre un viitor mai relaxat: fără drumuri la bancă, fără cozi interminabile și, cel mai important, deschis NON STOP pentru afacerea ta.
Banking de oriunde
Există o mulțime de moduri în care poți efectua operațiunile bancare de care ai nevoie. Aplicația de Mobile Banking îți oferă flexibilitate și control total - fie că vrei să vezi situația financiară a firmei, să plătești facturile sau să depui bani într-un depozit.
Descoperă cele mai noi funcționalități
din Mobile Banking
Open Banking. Acum poți vedea conturile de la alte nouă bănci în aplicația Mobile Banking a CEC Bank și, în plus poți iniția și plăți. Detalii
Plăți către numere de telefon. Trimiți și Ceri bani către prieteni folosind numărul lor de telefon, în loc de IBAN. Simplu ca trimiterea unui SMS. Poți face transferuri către numere de telefon prin serviciul AliasPay de la Transfond sau folosind opțiunea Trimite/Cere bani din meniul Plăți.
Achiziționare rovinietă. Poți plăti rovinieta din aplicație, fără cozi și fără formulare. Accesează opțiunea: Plăți - Plata vigneta, din meniul aplicației.
Plăți instant. Poți activa opțiunea instant când inițiezi o plată și banii vor ajunge în câteva secunde la destinatar.
Retragere numerar fără card de la ATM/MFM. Direct din aplicație, îți este generat un cod QR/ cod de retragere. Detalii
Cum obții și cât te costă
Poți să activezi accesul la Mobile Banking în orice sucursală.
Comisionul pentru Mobile Banking este:
ZERO | 10 lei/lună dacă achiziționezi Mobile Banking ca serviciu separat |
Funcționalități Mobile Banking
- Vizualizezi situația conturilor, cardurilor, depozitelor sau creditelor
- Utilizezi liniile de credit prin trageri în contul curent
- Efectuezi plăți în lei sau în valută, schimburi valutare sau transferuri de sume între conturile tale
- Constitui și lichidezi depozite și conturi de economii
- Activezi/ dezactivezi / modifici serviciul Info SMS
- Faci plăți și transferuri folosind numărul de telefon în loc de IBAN, către orice bancă din România
- Open Banking: poți adăuga conturile de la alte nouă bănci și instituții financiare, vezi soldurile și istoricul tranzacțiilor și poți să inițiezi plăți
- Autorizezi plățile online cu cardul în funcție de modul de autentificare în aplicație (cod PIN, amprentă digitală sau Face ID)
- Poți modifica setările de securitate și de utilizare ale cardului
- Prin noua facilitate "multiusers", poți accesa aplicația pe același dispozitiv, pe același număr de telefon, atât ca persoană fizică, cât și juridică, pentru una sau mai multe companii.
Răspunsuri la întrebările despre utilizarea Mobile Banking
Poți contracta serviciul Mobile Banking separat, din orice sucursală CEC Bank. Comisionul este de 10 lei/lună.
Obții serviciul Mobile Banking în mod gratuit, dacă contractezi unul din pachetele de cont bancar de la CEC Bank. Vezi aici oferta.
Pasul 1: Downloadezi aplicația CEC Bank Mobile Banking din Google Play sau din App Store.
Pasul 2: Introduci cele două coduri de activare pe care le-ai primit pe SMS după încheierea contractului. Cele 2 coduri sunt formate din câte 8 cifre și sunt valabile 48 de ore.
Pasul 3: Îți setezi codul PIN pe care-l vei folosi pentru logarea în aplicație și pentru autorizarea tranzacțiilor
Gata! Acum poți beneficia de toate serviciile disponibile în Mobile Banking
În cazul în care ți-ai schimbat telefonul (dispozitivul fizic) sau ți-ai reinstalat aplicația, dar numărul de telefon a rămas neschimbat, trebuie să soliciți retrimiterea pe SMS a codului de activare! Codul de activare este valabil 48 de ore. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/ AppGallery (Huawei) și deblochează/ resetează PIN CEC app.
sau
Contactează-ne telefonic - 021.202.50.50 021.311.11.19, 031.423.20.20 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților).
Îți vom retrimite codul de activare (format din cele doua grupuri de cate 8 cifre) prin SMS.
Pentru siguranța informațiilor și a fondurilor tale, pentru autentificarea în aplicația de Mobile Banking este necesar să-ți setezi un cod PIN. Dacă introduci greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, accesul la aplicație va fi blocat. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/App Gallery (Huawei) și deblochează/ resetează codul PIN CEC app.
sau
Sună-ne la 021.202.50.50 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților) și-ți vom retrimite codul pe SMS.