contact relatii clienti

Contact

La CEC Bank, ne străduim să îți oferim servicii de care să fii mulțumit. Îți stăm la dispoziție prin serviciul de relații clienți telefonic sau ne poți transmite detalii despre problema ta folosind unul dintre formularele de mai jos.

 

Telefonic

Call Center

Program Luni - Duminică: 07:00 – 22:00

0 800 800 848 (Gratuit, disponibil pentru apeluri din România)

 

 021 202 50 00 021 202 50 50 (Numere cu tarif normal, apelabile din orice rețea din România sau din străinătate)

 

Card furat/ pierdut (linie telefonică disponibilă 24/7)

021 315 93 32 021 315 71 00

 

Centrala CEC Bank

021 311 11 19  (Linie telefonică disponibilă Luni-Vineri 07:00-17:00)

 

 

Alte mijloace de contact

Poștă:
Calea Victoriei nr. 13, camera S 01, sector 3, București (Registratura Centralei CEC Bank)

 

Direct în agențiile CEC Bank:
Vezi harta unităților

 

Contactează-ne online

Începând cu data de  7.11.2023,  în situația în care ai la CEC Bank un credit de nevoi personale, imobiliar sau ipotecar în lei, iar la sfârșitul zilei, la data scadenței, ai suma disponibilă plății ratei pe cardul de debit și nu în contul curent, conform dispozițiilor contractului de credit semnat, Banca îți va debita automat cardul de debit cu contravaloarea ratei fără a mai fi necesar să faci tu transferul.

Date de identificare CEC Bank

Capital social: 2.290.661.600 Lei

Nr. Registru Bancar: RB-PJR-40-046/17.09.1999

Nr. Registrul Comerțului: J40/155/13.01.1997

Cod de identificare fiscală: RO 361897

Cod SWIFT / BIC: CECEROBU sau CECEROBUXXX

Înregistrată cu nr. 758 în registrul de evidență a operatorilor de date cu caracter personal

Operator de date cu caracter personal 1262/2004