contact relatii clienti

Reclamații

Completează formularul de mai jos și vei primi un răspuns din partea noastră.

Feedbackul tău este important

La CEC Bank, ne străduim să îți oferim servicii de care să fii mulțumit. Și ne pare rău dacă ți-am creat neplăceri.

Spune-ne cu ce probleme te-ai confruntat completând formularul de mai jos. În cazul unei reclamații, răspunsul va fi transmis în termenul legal. Regăsești mai multe informații despre administrarea reclamațiilor în

Ghid petitii_Ianuarie 2024.pdf

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

 

Completează formularul de reclamații

 

 

* câmp obligatoriu

Vă rog să introduceți adresa de e-mail declarată la bancă, în cazul în care nu aveți adresa de e-mail declarată accesați link-ul Actualizare date.

Îmi exprim consimţământul pentru a fi contactat telefonic de către CEC Bank în scopul evaluării nivelului meu de satisfacție referitor la procesul de gestionare a prezentei reclamații. Menţionez că sunt întrutotul de acord cu prelucrearea datelor mele cu caracter personal în scopul îndeplinirii intereselor legitime ale CEC Bank în contextul prezentei reclamaţii.
Maxim 3 fișiere.
Limită 20 MB.
Tipuri permise: rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg.

1. După înregistrarea reclamației în evidențele Băncii, veți primi prin e-mail numărul  de înregistrare al acesteia

2. Reclamația va fi analizată iar răspunsul îl veți primi pe adresa de email menționată