telecec-telefon-banking

Phone Banking

Ai banking accesibil. Operațiuni bancare sau informații de la distanță prin intermediul convorbirilor telefonice.

Banking de oriunde

Banking-ul devine tot mai accesibil la doar un apel distanță, fără să-ți faci griji din cauza conexiunii la internet. Prin Phone Banking, ai posibilitatea să efectuezi diferite operațiuni bancare de la distanță sau să cunoști situația conturilor prin intermediul convorbirilor telefonice.

Avantaje exclusive prin Phone Banking

 

 

icon ceas rapid

Program de lucru extins

Ai program de funcționare de Luni până Vineri în intervalul 09:00 – 19:00

icon dobanzi depozite procent

Comisioane reduse

Ai comisioane cu 60% mai mici decât pentru operațiunile la ghișeu.

icon pusculita dobanzi depozite

Dobânzi atractive

Poți crea și alimenta depozite cu dobânzi atractive.

 

Cum obții și cât te costă

 

Poți să activezi accesul la Phone Banking în orice sucursală.

 

Comisionul pentru Phone Banking este:

 

 

3 lei/lună
dacă achiziționezi serviciul separat ca persoană fizică

ZERO

în cadrul pachetelor de cont bancar

10 lei/lună

dacă obții serviciul ca persoană juridică

 

 

 

internet banking

Afli totul despre situația financiară

 

  • conturile curente: soldurile, tranzacțiile recente și datele de identificare a conturilor
  • carduri de debit și de credit: afli soldul cardurilor, tranzacțiile recente și detaliile cardului de credit
  • depozite și conturi de economii: afli situația depozitelor și poți constitui depozite sau cont de economii
  • situația creditelor: dacă ai un împrumut la CEC Bank, prin Phone Banking poți să afli detaliile împrumutului
internet banking

Faci plăți de oriunde și beneficiezi de program de lucru prelungit

 

  • plăți facturi: utilități, telefonie. Poți efectua plăți către furnizori care au cont deschis la CEC Bank fără comisioane suplimentare
  • plăți în lei către Trezoreria Statului: plătești impozite și alte taxe datorate
  • transferuri de bani: în lei și valută, către destinatari care au conturi în România sau în străinătate
  • schimburi valutare: ai posibilitatea să efectuezi schimburi valutare la cursuri avantajoase
internet banking

Economisești simplu și rapid

 

Serviciul Phone Banking te ajută să economisești:

  • constitui depozite la termen de oriunde printr-un simplu apel telefonic
  • deschizi contul de economii
  • poți alimenta contul de economii și deschide noi depozite
  • poți lichida depozite și retrage din contul de economii, dacă ai nevoie

Răspunsuri la întrebările despre utilizarea serviciului TeleCEC

Poți contracta serviciul Phone Banking în orice sucursală CEC Bank. Apoi alegi o metodă de autentificare – fie Token (dispozitiv fizic) sau eToken (aplicație gratuită pe telefon). Comisionul este de 3 lei/lună dacă obții serviciul ca persoană fizică, iar în cazul unui dispozitiv token cu aspect de card bancar plătești suma de 100 lei.

Poți obține serviciul Phone Banking în mod gratuit, dacă contractezi unul din pachetele de cont bancar de la CEC Bank. Vezi aici oferta.

 

 

Accesul la serviciul Phone Banking se face prin apelarea de Luni – Vineri a numărului de telefon 021.211.11.11 taxabil în regim normal, funcție de furnizorul de telefonie din rețeaua căruia se face apelarea, în intervalul orar 09:00 – 19:00, iar un operator te va ajuta cu procesarea operațiunile dorite. Autentificarea se face pe baza datelor personale înregistrate în sistemele băncii și a codului de acces generat de Token/eToken.

În cazul în care ai pierdut/ți-a fost furat dispozitivul Token sub forma de card bancar sau telefonul mobil pe care ai instalat aplicația eToken CEC Bank, poți solicita suportul la numărul 021.202.50.50 sau 0.800.800.848.