Phone Banking
Ai banking accesibil. Operațiuni bancare sau informații de la distanță prin intermediul convorbirilor telefonice.
Cum obții și cât te costă
Poți să activezi accesul la Phone Banking în orice sucursală.
Comisionul pentru Phone Banking este:
3 lei/lună | ZERO în cadrul pachetelor de cont bancar | 10 lei/lună dacă obții serviciul ca persoană juridică |
Afli totul despre situația financiară
- conturile curente: soldurile, tranzacțiile recente și datele de identificare a conturilor
- carduri de debit și de credit: afli soldul cardurilor, tranzacțiile recente și detaliile cardului de credit
- depozite și conturi de economii: afli situația depozitelor și poți constitui depozite sau cont de economii
- situația creditelor: dacă ai un împrumut la CEC Bank, prin Phone Banking poți să afli detaliile împrumutului
Faci plăți de oriunde și beneficiezi de program de lucru prelungit
- plăți facturi: utilități, telefonie. Poți efectua plăți către furnizori care au cont deschis la CEC Bank fără comisioane suplimentare
- plăți în lei către Trezoreria Statului: plătești impozite și alte taxe datorate
- transferuri de bani: în lei și valută, către destinatari care au conturi în România sau în străinătate
- schimburi valutare: ai posibilitatea să efectuezi schimburi valutare la cursuri avantajoase
Economisești simplu și rapid
Serviciul Phone Banking te ajută să economisești:
- constitui depozite la termen de oriunde printr-un simplu apel telefonic
- deschizi contul de economii
- poți alimenta contul de economii și deschide noi depozite
- poți lichida depozite și retrage din contul de economii, dacă ai nevoie
Răspunsuri la întrebările despre utilizarea serviciului TeleCEC
Poți contracta serviciul Phone Banking în orice sucursală CEC Bank. Apoi alegi o metodă de autentificare – fie Token (dispozitiv fizic) sau eToken (aplicație gratuită pe telefon). Comisionul este de 3 lei/lună dacă obții serviciul ca persoană fizică, iar în cazul unui dispozitiv token cu aspect de card bancar plătești suma de 100 lei.
Poți obține serviciul Phone Banking în mod gratuit, dacă contractezi unul din pachetele de cont bancar de la CEC Bank. Vezi aici oferta.
Accesul la serviciul Phone Banking se face prin apelarea de Luni – Vineri a numărului de telefon 021.211.11.11 taxabil în regim normal, funcție de furnizorul de telefonie din rețeaua căruia se face apelarea, în intervalul orar 09:00 – 19:00, iar un operator te va ajuta cu procesarea operațiunile dorite. Autentificarea se face pe baza datelor personale înregistrate în sistemele băncii și a codului de acces generat de Token/eToken.
În cazul în care ai pierdut/ți-a fost furat dispozitivul Token sub forma de card bancar sau telefonul mobil pe care ai instalat aplicația eToken CEC Bank, poți solicita suportul la numărul 021.202.50.50 sau 0.800.800.848.