semnatura electronica

Semnătură electronică

Pentru că știm cât de prețios este timpul tău, îți oferim posibilitatea de a achiziționa servicii certSIGN de semnătură electronică. Poți semna contracte, documente oficiale fără hârtii, oricând și de oriunde.

Semnezi de oriunde

Semnează cu valoare legală orice document cu certificatele calificate de semnătură electronică certSIGN, conforme cu Regulamentul eIDAS. Proces complet digital parcurs de titularul certificatului, de oriunde, fără deplasări suplimentare şi hârtii de depus. Poți opta pentru achiziționarea unui Kit de semnătură electronică certSIGN - certificat calificat  cu o valabilitate de 1, 2 sau 3 ani, dispozitiv criptografic (token) şi aplicaţia de semnare clickSIGN.

 

Avantajele semnăturii electronice

 

 

icon contract legislatie

Valoare legală

Documentele semnate cu certificatul digital calificat au valoare legală similară cu semnătura olografă

icon glob pamantesc

Mobilitate

Poți semna electronic documentele oricând și de oriunde, de pe telefon, tabletă sau calculator

icon secure keys

Securitate

Pentru siguranța ta, se folosesc doi factori de autorizare: o parolă statică și un cod de unică folosință

costuri cont bnacar

Cum obții și cât costă

Completează formularul de emitere a semnăturii electronice pe site-ul certSIGN și selectează identificare la parteneri. Selectează unitatea CEC Bank cea mai apropiată din lista de parteneri. Tipărești și semnezi documentele generate și apoi le depui în sucursala CEC Bank parteneră, alături de confirmarea plății.

Tarifele pentru serviciile de semnătura electronică sunt în funcție de tipul de semnătură și durata de valabilitate și sunt disponibile pe site-ul certSIGN .

 

Ce trebuie să știi despre Semnătura electronică

 

  • Înregistrează-te online pe https://emitere.certsign.ro/
  • Tipărește și semnează documentele generate automat
  • Depune în unitatea CEC Bank cea mai apropiată documentele în două exemplare, o copie a actului de identitate, și Ordinul de plată și alte documente, după caz (eg membru organizații profesionale)
  • CERTSIGN verifică documentele, emite certificatul și ți-l transmite prin curier rapid în cel mult 5 zile

Cu ajutorul semnăturii electronice cu token poţi semna uşor şi rapid, cu valoare legală, orice document. Orice modificare a unui document semnat electronic este detectabilă și astfel, încercările de fraudare pot fi eliminate aproape integral. Poți folosi semnătura electronică pentru:

  • semnarea contractelor
  • semnarea altor documente oficiale
  • depunerea cererilor/declarațiilor la instituțiile statului

Persoană juridică:

  • Contract prestări servicii în două exemplare, semnate în original de către reprezentantul legal sau de împuterniciții acestuia. În cazul în care contractul este semnat de împuternicit, este necesară și o împuternicire din partea reprezentantului legal.
  • "Termeni și condiții generale" în două exemplare semnate în original de către titularul certificatului

  • Original și copie a documetului de identitate al persoanei titulare a certificatului (Utilizatorul);
  • Copie a certificatului de înregistrare fiscală;
  • Copie a actului constitutiv sau a certificatului constatator;
  • Copie OP aferent plății în avans a valorii contractului;
  • Alte documente doveditoare, dacă este cazul