CEC app, noua aplicație de Mobile Banking
Cu serviciul de Mobile Banking ai banca în buzunar. Oricând și oriunde. Vezi soldurile, faci transferuri, economisești. Fără să depinzi de programul unităților bancare.
Descoperă cele mai noi funcționalități din CEC app - aplicația de Mobile Banking
RoPay. Plăți și incasări instant cu telefonul mobil prin cod QR, procesate în maximum 10 secunde de la inițierea plății. Detalii
Scrisoare de cont. Ai opțiunea de generare și partajare a unei scrisori de cont, direct din aplicație, cu posibilitatea afișării soldului și/ sau a motivului generării documentului.
Dark Mode. Îți poți schimba culoarea predominantă a ecranului din alb în negru. Printre beneficiile acestui mod de afișare se numără confortul vizual sporit, datorat nivelului mai scăzut de lumină albastră și consumul mai mic al bateriei telefonului.
Retragere numerar fără card de la ATM/MFM. Direct din aplicație, îți este generat un cod QR/ cod de retragere. Detalii
Rambursare anticipată credite. De acum, poți rambursa anticipat credite în LEI și EUR, cu sau fără garanții imobiliare, direct din aplicație. Detalii
Achiziționare viniete (rovinietă, huvinietă) și plată taxă pod Fetești - Cernavodă. Poți plăti direct din aplicație, fără cozi și fără formulare.
Update e-mail. Îți poți actualiza adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app, accesând secțiunea Mai multe - Date personale
Plăți către numere de telefon. Trimiți și Ceri bani către prieteni folosind numărul lor de telefon, în loc de IBAN.
Integrare cu ghiseul.ro. Vezi situația taxelor și impozitelor și le poți plăti pe loc.
Open Banking. Acum poți adăuga conturile de la alte nouă bănci și instituții financiare, vezi soldurile și poți iniția și plăți. Detalii
Plăți instant. Inițiezi o plată în lei și banii vor ajunge în câteva secunde la destinatar.
Cum obții și cât te costă
Poți să activezi accesul la Mobile Banking în orice sucursală sau online, cu ZERO drumuri la bancă, accesând unul din Pachetele de cont bancar sau din Internet Banking (meniul SelfCare sau Produse/Aplică).
Comisionul pentru Mobile Banking este:
ZERO în cadrul pachetelor de cont bancar. Vezi detalii | 3 lei/lună dacă achiziționezi Mobile Banking ca serviciu separat
Perpectivă: îți vezi situația financiară completă
În CEC app, aplicația de Mobile Banking, ai perspectivă completă asupra situației tale financiare încă din primul ecran. Prin noua facilitate "multiusers", poți accesa aplicația pe același dispozitiv, pe același număr de telefon, atât ca persoană fizică, cât și juridică, pentru una sau mai multe companii.
- Conturile curente: solduri, tranzacții recente și datele de identificare a contului, pe care le poți share-ui
- Depozite și conturi de economii: vezi situația depozitelor
- Carduri de credit și de debit: vezi soldul cardurilor, tranzacțiile recente și poți personaliza setările cardului: sumele limită pentru retrageri și plăți, activare 3D Secure, modul de autorizare a tranzacțiilor online (prin cod pe SMS sau autorizare biometrică), modalitatea de primire PIN, rambursarea anticipata sau modificarea numarului de rate pentru tranzactiile cu cardul de credit. De asemenea, poți emite carduri virtuale direct din aplicație, fără costuri.
- Situația creditelor: dacă ai un împrumut la CEC Bank, în Mobile Banking ai acces la detaliile împrumutului
- Taxe, impozite și amenzi: vezi sumele cu care figurezi în evidența autorităților conectate la Ghiseul.ro: taxe locale pe autoturisme sau imobile, alte impozite sau amenzi. Le poți plăti pe loc, direct din aplicație
- Setări carduri: îți activezi/blochezi/deblochezi cardurile, modifici limite, regenerezi PIN
- Autentificare biometrică: setezi autentificarea biometrică pentru accesul în aplicație și autorizarea tranzacțiilor cu cardul, de comerț electronic
- Info SMS: activezi/ dezactivezi / modifici serviciul Info SMS
Faci plăți rapid și câștigi timp pentru ce e important pentru tine
Efectuezi operațiunile bancare de zi cu zi, direct de pe telefon, de oriunde și oricând:
- Plăți facturi - utilități, telefonie. Dacă plătești folosind opțiunile Plăți/ Plată utilități sau Plăți/Plată scanare cod, nu se percep comisioane
- Schimburi valutare - în Mobile Banking, cursul valutar este printre cele mai avantajoase de pe piață și este mai bun decât la ghișeele CEC Bank
- Transferuri de bani, în lei sau în euro, către destinatari cu conturi în România sau străinătate
- Intercont Transfer: poți transfera sume de pe cardurile emise de alte bănci, în contul de la CEC Bank
- Poți achiziționa roviniete pentru circulația pe drumurile naționale
- Autorizezi cumpărăturile online plătite cu cardul
Îți crești pasiunile și economiile
Aplicația de Mobile Banking te ajută să economisești:
- constitui depozite și beneficiezi de dobânzi atractive
- deschizi contul de economii
- poți alimenta lunar contul de economii sau deschide noi depozite
- poți lichida depozitele și poți face retrageri din contul de economii, dacă ai nevoie
- ai acces non-stop, de oriunde, la situația economiilor tale
Răspunsuri la întrebările despre utilizarea Mobile Banking
În numai câțiva pași poți obține și activa aplicația CEC app, aplicația de Mobile Banking. Poți contracta serviciile din orice sucursală sau 100% online. Codurile de activare le vei primi pe SMS.
În cazul în care ți-ai schimbat telefonul (dispozitivul fizic) sau ți-ai reinstalat aplicația, dar numărul de telefon a rămas neschimbat, trebuie să soliciți retrimiterea pe SMS a codului de activare! Codul de activare este valabil 48 de ore. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/ AppGallery (Huawei) și deblochează/ resetează PIN CEC app.
sau
Contactează-ne telefonic - 021.202.50.50 021.311.11.19, 031.423.20.20 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților).
Îți vom retrimite codul de activare (format din cele doua grupuri de cate 8 cifre) prin SMS.
Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, poți solicita online modificarea numărului de telefon sau poți apela la orice agenție CEC Bank. Vezi aici lista unităților
Pentru siguranța informațiilor și a fondurilor tale, pentru autentificarea în aplicația de Mobile Banking este necesar să-ți setezi un cod PIN. Dacă introduci greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, accesul la aplicație va fi blocat. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/App Gallery (Huawei) și deblochează/ resetează codul PIN CEC app.
sau
Sună-ne la 021.202.50.50 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților) și-ți vom retrimite codul pe SMS.
Poți să te loghezi în aplicația de Mobile Banking folosind autentificarea biometrică, în loc de PIN.
Pentru a-ți putea desfășura operațiunile bancare prin Mobile Banking, asigură-te că sistemul de operare al telefonului tău este compatibil cu CEC app! Detali aici