
CEC app, noua aplicație de Mobile Banking
Cu serviciul de Mobile Banking ai banca în buzunar. Oricând și oriunde. Vezi soldurile, faci transferuri, economisești. Fără să depinzi de programul unităților bancare.
Descoperă cele mai noi funcționalități
din CEC app - aplicația de Mobile Banking
Open Banking. Acum poți adăuga conturile de la alte nouă bănci și instituții financiare, vezi soldurile și poți iniția și plăți. Detalii
Integrare cu ghiseul.ro. Vezi situația taxelor și impozitelor și le poți plăti pe loc.
Plăți instant. Poți activa opțiunea instant când inițiezi o plată și banii vor ajunge în câteva secunde la destinatar.

Plăți către numere de telefon. Trimiți și Ceri bani către prieteni folosind numărul lor de telefon, în loc de IBAN.
Achiziționare rovinietă. Poți plăti rovinieta din aplicație, fără cozi și fără formulare.
Rambursare anticipată credite. De acum, poți rambursa anticipat credite în LEI și EUR, cu sau fără garanții imobiliare, direct din aplicație. Detalii
Cum obții și cât te costă
Poți să activezi accesul la Mobile Banking în orice sucursală sau online, cu ZERO drumuri la bancă, accesând unul din Pachetele de cont bancar sau din Internet Banking (meniul SelfCare sau Produse/Aplică).
Comisionul pentru Mobile Banking este:
ZERO în cadrul pachetelor de cont bancar. Vezi detalii | 3 lei/lună dacă achiziționezi Mobile Banking ca serviciu separat

Perpectivă: îți vezi situația financiară completă
În CEC app, aplicația de Mobile Banking, ai perspectivă completă asupra situației tale financiare încă din primul ecran. Prin noua facilitate "multiusers", poți accesa aplicația pe același dispozitiv, pe același număr de telefon, atât ca persoană fizică, cât și juridică, pentru una sau mai multe companii.
- Conturile curente: solduri, tranzacții recente și datele de identificare a contului, pe care le poți share-ui
- Depozite și conturi de economii: vezi situația depozitelor
- Carduri de credit și de debit: vezi soldul cardurilor, tranzacțiile recente și poți personaliza setările cardului: sumele limită pentru retrageri și plăți, activare 3D Secure, modul de autorizare a tranzacțiilor online (prin cod pe SMS sau autorizare biometrică), modalitatea de primire PIN, rambursarea anticipata sau modificarea numarului de rate pentru tranzactiile cu cardul de credit. De asemenea, poți emite carduri virtuale direct din aplicație, fără costuri.
- Situația creditelor: dacă ai un împrumut la CEC Bank, în Mobile Banking ai acces la detaliile împrumutului
- Taxe, impozite și amenzi: vezi sumele cu care figurezi în evidența autorităților conectate la Ghiseul.ro: taxe locale pe autoturisme sau imobile, alte impozite sau amenzi. Le poți plăti pe loc, direct din aplicație
- Setări carduri: îți activezi/blochezi/deblochezi cardurile, modifici limite, regenerezi PIN
- Autentificare biometrică: setezi autentificarea biometrică pentru accesul în aplicație și autorizarea tranzacțiilor cu cardul, de comerț electronic
- Info SMS: activezi/ dezactivezi / modifici serviciul Info SMS

Faci plăți rapid și câștigi timp pentru ce e important pentru tine
Efectuezi operațiunile bancare de zi cu zi, direct de pe telefon, de oriunde și oricând:
- Plăți facturi - utilități, telefonie. Dacă plătești folosind opțiunile Plăți/ Plată utilități sau Plăți/Plată scanare cod, nu se percep comisioane
- Schimburi valutare - în Mobile Banking, cursul valutar este printre cele mai avantajoase de pe piață și este mai bun decât la ghișeele CEC Bank
- Transferuri de bani, în lei sau în euro, către destinatari cu conturi în România sau străinătate
- Intercont Transfer: poți transfera sume de pe cardurile emise de alte bănci, în contul de la CEC Bank
- Poți achiziționa roviniete pentru circulația pe drumurile naționale
- Autorizezi cumpărăturile online plătite cu cardul

Îți crești pasiunile și economiile
Aplicația de Mobile Banking te ajută să economisești:
- constitui depozite și beneficiezi de dobânzi atractive
- deschizi contul de economii
- poți alimenta lunar contul de economii sau deschide noi depozite
- poți lichida depozitele și poți face retrageri din contul de economii, dacă ai nevoie
- ai acces non-stop, de oriunde, la situația economiilor tale
Răspunsuri la întrebările despre utilizarea Mobile Banking
În numai câțiva pași poți obține și activa aplicația CEC app, aplicația de Mobile Banking. Poți contracta serviciile din orice sucursală sau 100% online. Codurile de activare le vei primi pe SMS.
În cazul în care ți-ai schimbat telefonul (dispozitivul fizic) sau ți-ai reinstalat aplicația, dar numărul de telefon a rămas neschimbat, trebuie să soliciți retrimiterea pe SMS a codului de activare! Codul de activare este valabil 48 de ore. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/ AppGallery (Huawei) și deblochează/ resetează PIN CEC app.
sau
Contactează-ne telefonic - 021.202.50.50 021.311.11.19, 031.423.20.20 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților).
Îți vom retrimite codul de activare (format din cele doua grupuri de cate 8 cifre) prin SMS.
Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, poți solicita online modificarea numărului de telefon sau poți apela la orice agenție CEC Bank. Vezi aici lista unităților
Pentru siguranța informațiilor și a fondurilor tale, pentru autentificarea în aplicația de Mobile Banking este necesar să-ți setezi un cod PIN. Dacă introduci greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, accesul la aplicație va fi blocat. Actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS)/App Gallery (Huawei) și deblochează/ resetează codul PIN CEC app.
sau
Sună-ne la 021.202.50.50 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților) și-ți vom retrimite codul pe SMS.
Poți să te loghezi în aplicația de Mobile Banking folosind autentificarea biometrică, în loc de PIN.