Cardul de credit Visa Affinity

Cardul de credit Visa Affinity

Susții o cauză importantă. La fiecare tranzacție comercială, banca va face o donație către ONG-ul ales. Ai până la 24 de rate fără dobândă, la orice comerciant din lume și perioadă de grație de până la 59 de zile.

Nu mai aștepta!

  

 

Card credit Visa Affinity

 

Alege cardul de credit Visa Affinity și ai până la 24 de rate fără dobândă, la orice comerciant din lume. Rambursezi doar 2,5% din suma datorată sau mai mult, la alegerea ta și ai perioadă de grație de până la 59 de zile. Pentru sumele nerambursate, ai dobândă atractivă: IRCC+14,42%

În plus, susții o cauză bună: banca donează 2 lei pe lună din comisionul de administrare și 0,1% din valoarea fiecărei plăți pe care o faci, pentru susținerea unui ONG pe care ți-l alegi chiar tu, la emiterea cardului: Habitat for Humanity România, Fundația Inovații Sociale Regina Maria sau WWF-România. Poți alege să faci și tu o donație suplimentară de 2 lei, 5 lei sau 10 lei lunar.

 

Ce avantaje ai cu cardul de credit CEC Bank

 

 

icon rotita

Cumperi acum, plătești mai târziu

Poți cumpăra produse pe care le achiți apoi în până la 24 rate lunare fără dobândă, la orice comerciant din lume

icon mana intinsa bani

Mai mulți bani, mai multă flexibilitate

Suma maximă este de 60.000 de lei. Rambursezi doar 2,5% din suma datorată sau mai mult, la alegerea ta

icon global secure

Plătești oriunde

Zero comisioane la comercianți și perioadă de grație de până la 59 de zile

icon mana numerar

Rambursări flexibile

Rambursezi doar 2,5% din suma datorată sau mai mult, la alegerea ta

plași telefon

Plătești cu telefonul sau ceasul 

Prin Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay

icon mana telefon

Activezi rapid planul de rate

Activezi și suspenzi planul de rate din Mobile Banking sau prin telefon

Aplică ușor și rapid

100% Online

Completezi datele, intri în apel video. Obții aprobarea pe loc și semnezi contractul electronic.

Pentru mai multe informații, ne puteți suna sau ne puteți lăsa datele și vă contactăm noi.

021.211.11.11 sau trimite-ne datele

 


Hai într-o sucursală

Poți aplica în orice sucursală CEC Bank. Alege cea mai apropiată unitate.
Vezi harta

 

cont bancar pachet bun venit
Overdraft

Vrei o rezervă de bani?

Cu descoperitul de cont (overdraft), ai până la nouă salarii pe cardul de debit pentru situații neprevăzute. Plătești dobânzi doar pentru sumele utilizate.

Vezi detalii

Cont Depozit

Vezi și Pachetele de cont bancar

Ai extra-servicii incluse cum ar fi Mobile/Internet/Phone Banking și comisioane reduse.
Vezi detalii

Ce trebuie să știi despre cardurile de credit

Cu cardul de credit CEC Bank, poți beneficia de până la 24 de rate fără dobândă la orice comerciant din lume. 

Poți activa serviciul de plată în rate fără dobândă pentru cardul tău de credit din Mobile Banking,  în orice sucursală sau prin intermediul centrului de asistență carduri, sunând la numărul de telefon de pe verso-ul cardului.

După activarea serviciului, numărul de rate fără dobândă se va aplica pentru fiecare tranzacție peste 100 de lei, după cum urmează:

  •  3 rate lunare egale pentru tranzacții comerciale mai mari de 100 și până la 300 lei inclusiv
  •  6 rate lunare egale pentru tranzacții la comercianți între 300,01 și 600 lei inclusiv
  •  9 rate lunare egale pentru tranzacții la comercianți între 600,01 și 1.200 lei inclusiv
  • 12 rate lunare egale pentru tranzacții la comercianți între 1.200,01 și 1.800 lei inclusiv
  • 18 rate lunare egale pentru tranzacții la comercianți între 1.800,01 și 2.400 lei inclusiv
  • 24 rate lunare egale pentru toate tranzacțiile la comercianți peste 2.400 lei

Dacă dorești ca una sau mai multe tranzacții efectuate la comercianți să nu fie inclusă în planul de rate, ne poți comunica această opțiune în maximum 24 ore, prin centrul de asistență carduri, la numărul de telefon de pe verso-ul cardului. 

     

     

    Cardul de credit îți permite să faci rambursări flexibile.

    Rata dobânzii anuale este variabilă (IRCC+ 14,42%), dar nu plătești dobânzi decât pentru sumele efectiv utilizate.

    • Trebuie să faci rambursări lunare cel puțin egale cu suma minimă: 2,5% din suma utilizată
    • Poți rambursa integral, oricând suma utilizată - și astfel nu mai plătești dobânzi.
    • Ai perioadă de grație de până la 59 de zile pentru plățile cu cardul de cumpărături. Ai 0% dobândă când rambursezi integral sumele utilizate din cardul de credit până la scadența lunară.
    • Dobânda anuală: (IRCC+14,42%) - se aplică la suma utilizată
    • Poți activa sistemul de plată în rate, iar toate cumpărăturile cu cardul de credit vor fi împărțite în rate lunare, cu dobândă ZERO
    • ZERO comision la plățile cu cardul de credit la comercianți, inclusiv online
    • Retrageri ATM CEC Bank, alte bănci și ATM-uri din Uniunea Europeană : 1 % + 3 lei*
    • Retrageri ATM din afara Uniunii Europene: 1,50%, minimum 3 euro (echivalent în lei)*
    • Comision lunar de administrare card: 4 lei pentru cardurile de credit Mastercard Standard și Visa Affinity,  30  lei pentru cardurile de credit Visa Platinum
    • Comision înlocuire card de credit pierdut/furat: 20 lei

    *Unele ATM-uri sau POS-uri ale băncilor din România sau străinătate pot percepe comision. Verificați ecranele ATM-ului sau POS-ului înainte de a aproba retragerile.

    Documente necesare:

    • cartea de identitate
    • documente care dovedesc veniturile. Dacă ești salariat, confirmarea veniturilor se va face automat, prin interogarea bazei de date ANAF, fără adeverințe suplimentare

    Condiții pentru aprobarea cardului de credit:

    • să fii cetățean român și să ai minimum 18 ani
    • să ai venituri nete, dovedite, pentru rambursarea creditului. Veniturile salariale sunt verificate automat la ANAF.
    • vârsta maximă la finalul perioadei de creditare să nu depășescă 70 de ani

    Vezi aici mai multe detalii

    • poți plăti în magazine și online
    • poți face plăti contactless cu telefonul sau ceasul smart  dacă îți adaugi cardul în Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay*
    • vezi suma disponibilă pe card, din aplicația de Mobile Banking
    • primești alerte dacă activezi serviciul Info SMS
    • depui bani pe card la ATM-uri

    Plăți online cu cardul de credit

    • pentru a putea face plăți online cu cardul, este necesară activarea serviciului 3D Secure (gratuit).  Poți activa serviciul 3D Secure din Mobile Banking sau la cerere,  în orice sucursală
    • există anumite plăți online care nu necesită autentificare strictă, în funcție de istoricul tău de plată, de comportamentul de plată, de site-urile pe care ai realizat până în prezent plățile, dacă sunt plăți de valoare mică sau recurente (ex. abonamente), tranzacțiile initiate de comerciant cu acordul tău (plăți pe site-uri pe care ți-ai salvat datele cardului) sau plăți la comercianți pentru care se aplică excepții de la autorizare.

    * Servicii disponibile doar pentru cardurile Visa

    Ai la dispoziție următoarele metode de autentificare a plăților online securizate cu cardul:

    • poți solicita un card de credit în oricare din cele peste 1000 de sucursale CEC Bank
    • poți obține cardul de credit Visa Platinum și Visa Affinity online, prin magazinul virtual CEC_IN
    • poți intra în legătură cu un consultant sunând la 021.211.11.11 sau completând formularul de aici. Îți vom aproba telefonic cardul de credit, urmând să te prezinți în sucursala aleasă pentru a-l ridica și semna contractul. 
    • activarea cardului se face la orice bancomat CEC Bank
    • Plata în rate. Dacă vrei să rambursezi sumele utilizate de pe cardul tău de credit prin sistemul de rate fără dobândă, este necesar să activezi această opțiune din Mobile Banking,  în orice sucursală sau prin intermediul centrului de asistență carduri, sunând la numărul de telefon de pe verso-ul cardului
    • Plăți pe internet. Trebuie să ai activată opțiunea 3D Secure. Din Mobile Banking, poți activa și opțiunea de autorizare a tranzacțiilor prin notificări Push pe telefon
    • Codul PIN:  poți schimba codul PIN la orice bancomat CEC Bank/prin Mobile Banking CEC app
    • Cardul tău de credit expiră în ultima zi a lunii menționate pe față (sub nume)
    • În luna în care expiră vom emite un card nou cu aceleași date (număr de card, cod PIN) pe care îl poți ridica de la sucursala/unitatea unde ai deschis contul
    • Există opțiunea ridicării cardului din altă sucursală/ unitate. În acest sens, te rugăm să contactezi sucursala/unitatea unde ai deschis contul pentru a discuta detaliile
    • Există opțiunea trimiterii cardului prin Curier, la o adresă- în țară sau străinătate. Te rugăm să discuți detaliile cu cei din sucursală. În cazul trimiterii în străinătate, trebuie să suporți costul expedierii

    Trebuie să declari cât mai repede furtul/pierderea cardului, astfel încât să-l blocăm pentru ca banii tăi să rămână în suguranță.

    • Telefonic: Poți solicita blocarea cardului de credit la numerele de telefon dedicate: 021.202.69.99 / 021.315.71.00 (disponibile 24/7)
    • Din aplicația Mobile banking: poți solicita blocarea temporară a cardului de credit (48 ore) și deblocarea lui - dacă îl găsești sau poți raporta cardul ca fiind pierdut/furat, caz în care îți vom emite un nou card.

    Dacă identifici tranzacții suspecte de pe cardul tău, sună la  021.202.69.99 / 021.315.71.00 sau contactează-ne aici.