Pachetul Comunitate
Pachet de cont bancar ideal pentru asociații, fundații, federații și admistratori de bloc.
Comisioane reduse cu pachetul pentru asociații, fundații, federații și asociații de proprietari/locatari
Beneficiezi de ZERO comisioane la încasările prin ordin de plată și acces 24/7 la contul asociației prin serviciile de Internet Banking și Mobile Banking incluse în pachet.
Comision lunar de administrare: 29 lei/lună. Economisești până la 55 de lei lunar.
Pachetul Comunitate - Comisioane operațiuni prin cont bancar
Comision lunar de administrare este 29 de lei. Poți economisi 55 de lei/lună din comisioanele lunare individuale aferente serviciilor incluse în pachet și din reducerile de comisioane pentru operațiuni.
- Cont curent, cont de card, cont virare salarii - pentru a realiza operațiunile de zi cu zi
- 0,1% dobândă la vedere pentru toate disponibilitățile din contul curent în lei
- Card de debit
- Cont de economii pentru sumele pe care nu le folosiți în mod curent, fără comision de administrare
- Acces la Internet Banking și Mobile Banking
Puteți economi lunar 59 de lei. Aveți:
- ZERO comisioane la toate încasările prin ordine de plată în lei intrabancare
- ZERO comisioane la toate încasările prin ordine de plată în lei interbancare
- ZERO comisioane la plățile intrabancare in lei prin Internet Banking si Mobile Banking
- ZERO comision la depunerile de numerar prin persoanele împuternicite, inclusiv cele în valută
- ZERO comisioane la instrumente de debit CEC/BO primite la plata intrabancară
- 5 plăți interbancare în lei prin Internet sau Mobile Banking fără comision
- Serviciul de acceptare la plată a cardurilor prin CEC SmartPhone POS
Functionarea Asociațiilor de proprietari este reglementată prin Legea nr.196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor.
Documente necesare:
- hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor din care să rezulte numele Președintelui Asociației;
- hotărârea judecătoreasca prin care asociația de proprietari a dobândit personalitate juridică, legalizată de grefa instanței și purtând mențiunea definitivă
- certificatul de înregistrare fiscală;
- actele de identitate ale reprezentantului/reprezentanților legali (președinte, administrator, sau persoana desemnată ori împuternicită de către Adunarea Generală în relatia cu Banca);
-procuri, mandate (hotărâri sau decizii ale Adunarii Generale), după caz.
Toate documentele trebuie prezentate în original și copie, copiile urmând a se reține de către Bancă.
Pentru actualizarea persoanelor cu drept de semnătură în relația cu Banca, este necesar ca Asociația de proprietari să prezinte documentul actualizat la zi, care atestă componența conducerii Asociației (spre exemplu Hotărârea Adunării Generale), pentru a se cunoaște reprezentantul legal al Asociației/numele noului președinte la data solicitării de efectuare a unor operațiuni, însoțit de Hotărârea Adunării Generale pe anul în curs, pentru actualizare dosar client.