cariere

Cariere

Aici vezi joburile disponibile în cadrul CEC Bank.

 

 

 

Job în Iași

Director Agenție, Iași, Agenția Pașcani 

Misiunea ta:

  • Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să îndrumi clienții care au nevoie de ajutor. 

 

Ce vei face în acest rol?

  • Asiguri planificarea, conducerea, coordonarea și controlul activității agenției, în conformitate cu legislația și reglementările bancare; urmărești realizarea obiectivelor repartizate, alocarea in mod optim a resurselor umane în vederea realizării obiectivelor de vănzări; 
  • Coordonezi activitatea de creditare, vânzare produse și servicii bancare, de atragere a clientelei; te implici activ în promovarea imaginii băncii; 
  • Planifici, organizezi și monitorizezi activitatea de vânzare la nivelul agenției și unităților arondate (după caz); răspunzi de realizarea obiectivelor de vânzare, implicandu-te în realizarea acestora; 
  • Asiguri premisele unei bune calități a portofoliului de credite la nivelul agenției și unităților arondate (după caz); 
  • Asiguri suport de business pentru identificarea și valorificarea potențialului de piață; 
  • Coordonezi activitatea operațională; asiguri administrarea riscurilor la nivelul unității coordonate; organizezi activitatea de casierie și tezaur, etc.; 
  • Propui măsuri corective pentru redresarea activității pe segmentele deficitare la nivelul agenției și unitățile arondate (după caz) și monitorizezi aplicarea acestora; 
  • Reprezinți agenția în relațiile cu terții in plan local, conform competențelor acordate. 
     

 

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare economice/ juridice finalizate; 
  • 5 ani vechime in domeniul bancar; 3 ani vechime pe o funcție de conducere/ coordonare; 
  • Cunoștințe despre piața bancară locală; 
  • Competențe de Leadership, comunicare, relaționare, negociere și vânzare; 
  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate; 
  • Bune cunoștințe de legislație bancară; 
  • Cunoștințe avansate de limba engleză sau cursuri de management, de comunicare, de managementul timpului, de coaching, leadership, managementul proiectelor (avantaj); 
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (pachetul Office). 

 

Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

 

  • O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv; 
  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe; 
  • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute 

 

Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare@cec.ro. până pe data de 11 mai 2024.

 

Trimite CV-ul online

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).