Acord de conformitate - Chatbot - CEC Bank SA
Chatbot-ul de la CEC Bank - este un robot ce facilitează obținerea de informații bancare prin intermediul rețelelor de comunicaţie prin Internet. Documentul de faţă prezintă modul de utilizare a aplicaţiei chatbot disponibil pe site-ul CEC Bank - www.cec.ro și modul în care sunt procesate datele şi informaţiile transmise în context.
Funcţia chatbot disponibilă pe site-ul www.cec.ro furnizează răspunsuri generale privind produsele și serviciile oferite de CEC Bank.
Chatbot-ul nu colectează și nu procesează sub nici o formă date cu caracter personal. Prin intermediul aplicaţiei chatbot nu pot fi trimise solicitări de natură personalizată către Bancă.
Continuarea dialogului prin chatbot-ul reprezintă acordul dvs. CEC Bank va colecta doar acele date furnizate de către Dumneavoastră în mod liber consimțit pentru a vă putea furniza răspunsuri punctuale, evitând colectarea excesivă sau irelevantă a informaţiilor respective.
Pentru a putea răspunde întrebărilor despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank și modul de accesarea a acestora, informațiile furnizate în cadrul ferestrei de Chat vor fi prelucrate folosind algoritmi de procesare a limbajului, prin intermediul unui serviciu Dialogflow operat de către Google. Serviciile Google îndeplinesc criteriile europene de protecție și securitate a datelor reglementate prin Regulamentul 679/2016 - GDPR.
Prin chatbot-ul CEC, colectăm numai informațiile pe care ni le furnizați în mod voluntar.
CEC Bank nu solicită și nu stochează prin acest mecanism orice date sau informații care să permită identificarea fermă, fără echivoc, a persoanei. Datele transmise de Dumneavoastră sunt tratate ca fiind anonime și nu sunt utilizate în vederea identificării utilizatorilor/ subiecților.
Prin acest mijloc de comunicare CEC Bank SA limitează colectarea oricăror date cu caracter personal, aplicația folosind mecanismele implementate doar pentru a obține date minim necesare în vederea finalizării solicitărilor primite de la un utilizator extern.
CEC Bank SA vă recomandă să nu furnizați informații de natură privată sau sensibile prin intermediul aplicației chatbot. Eventuala transmitere a datelor sau a oricăror informații cu caracter personal este strict responsabilitatea utilizatorului. CEC Bank nu va lua în considerare, nu va procesa sub nici o formă şi nu are nici o responsabilitate în acest context. CEC Bank nu va fi răspunzătoare sub nici o formă în cazul în care transmiteți prin acest mijloc informaţii / date cu caracter personal.
Dacă doriți din orice alt motiv să furnizați informații considerate sensibile către Bancă, vă sugerăm să folosiți pagina de contact a CEC Bank SA şi să alegeți topicul/ opțiunea privind solicitarea pe care doriți să ne o transmiteți. În acest sens vă recomandăm să parcurgeți informațiile prezentate în nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă pe pagina WEB a Băncii, la adresa:
https://www.cec.ro/informare-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal
CEC BANK SA a implementat standarde general acceptate de tehnologie și securitate organizațională pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii, utilizării necorespunzătoare, modificării sau distrugerii lor. Accesul la informațiile furnizate de către Dumneavoastră este permis doar personalului CEC BANK SA autorizat în acest sens, angajații respectivi fiind instruiți să asigure confidențialitatea integrală a acestor informații. CEC Bank nu își asumă nici o răspundere în cazul virusării dispozitivului folosit de utilizator pentru accesarea serviciului chatbot.
CEC BANK SA își rezervă dreptul de a modifica prezenta declarație în orice moment.
Data intrării în vigoare va fi afișată sub declarație. Este responsabilitatea utilizatorului să verifice periodic acest document sau informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă pe pagina WEB pentru eventuale modificări.
Ultima actualizare – 15.03.2022